Για την εύκολη ανάγνωση σε κινητά, κάντε διπλό ταπ στην περιοχή της σελίδας που σας ενδιαφέρει.

Ένας 10λογος του Ορειβάτη

24 Οκτ 2016   
Savvas Hiker



  [1]  - Ο μόνος μου αντίπαλος είμαι εγώ

  [2]  - Ο χειρότερος εχθρός μου είναι ο άνεμος και η υγρασία 

  [3]  - Η κάθοδος είναι πιο δύσκολη από την άνοδο

  [4]  - Ξέρω που βρίσκομαι, κάθε στιγμή 

  [5]  - Προσχεδιάζω τα αποθέματα της ενέργειας μου, και, την επάρκεια μου σε νερό ή τα σημεία υδροληψίας 

  [6]  - Προσχεδιάζω τους τρόπους και τα σημεία διαφυγής, και, τους τρόπους επικοινωνίας με εξωτερική βοήθεια 

  [7]  - Δεν επιχειρούμε μόνοι μας 

  [8]  - Λειτουργούμε με τη λογική πως σε ότι πάθουμε θα είμαστε μόνοι μας 

  [9]  - Ελέγχουμε ο ένας ότι κάνει ή φτιάχνει ο άλλος, ακόμη και επάνω του

[10]  - Ενημερώνουμε, και επιβεβαιώνουμε, για ότι κύριο ή εναλλακτικό κάνουμε ή πάμε να κάνουμε



___

Δεκαλογος, ορειβατη, κανονες, κανονας, βουνο, πεζοπορια, ορειβασια, αναρριχηση, διασωση, σπηλαιολογια, φαραγγοδιασχιση, ποδηλασια, ορεινο, τρεξιμο, πορεια, διαδρομη, μονοπατι, δρομος